15.9.13

για Δευτέρα από εδώ πάω ;



...γράφει η Έφη Παλιοτζήκα


  
  Η δευτέρα παρουσία, είναι από τις πιο αγαπητές Δευτέρες. Οι υπόλοιπες, δεν είναι φτιαγμένες για κάτι παραπάνω από γκρίνια και σίγουρα οι χειρότερες δευτέρες είναι αυτές που μετράνε αντίστροφα για έναν Σεπτέμβρη, στον οποίο δεν έχεις να περιμένεις τίποτα, ή περιμένεις πάρα πολλά. 



  Τις δευτέρες συνηθίζω να βάφω τα νύχια μου για να αντέξουν την υπόλοιπη βδομάδα. Σταμάτησα να μακραίνω τα νύχια μου, απ όταν κατάλαβα πως δεν μπορούν να με προστατέψουν από λόγια. Τα χειρότερα λόγια είναι εκείνα που γράφονται σε μηνύματα βιαστικά . Οι χειρότεροι φίλοι είναι εκείνοι που ξεχνάνε τις δευτέρες που περάσατε μαζί. Ο χειρότερος καφές είναι ο πρωινός, της δευτέρας, που προσπαθεί να σε κρατήσει μακρυά από το βράδυ της κυριακής. Τα χειρότερα λάθη είναι εκείνα που κάναμε χωρίς να μας νοιάζει τι θα γίνει το πρωί της δευτέρας.

  Οι δευτέρες συνηθίζουν να έρχονται μαζί με ένα χαρτί. Δεν ξέρω ποιος το σμπρώχνει κάτω από την πόρτα του δωματίου μου. Το προσέχω αφού κάνω δυο δρομολόγια από το δωμάτιο στο μπάνιο και από το δωμάτιο στην κουζίνα. Μερικές φορές το σμπρώχνω καταλάθος κάτω από το κρεβάτι γιατί βιάζομαι. έχω ένα κρεβάτι γεμάτο από δευτέρες, δευτέρες που δεν ξύπνησα, δευτέρες που δεν κοιμήθηκα, δευτέρες που ποτέ δεν περίμενα ότι θα μοιάζουν με σάββατα. Όταν βλέπω το χαρτί, το σηκώνω, και διαπιστώνω πως αν δεν φορέσω τα γυαλιά μου είναι αδύνατο να το διαβάσω. Δεν έχω πρεσβυωπία. λίγο αστιγματισμό και πολλή μυωπία έχω, αλλά δεν είναι χρήσιμα αυτά τα γυαλιά για τέτοια χαρτιά. 
  Τα χαρτιά της δευτέρας, έχουν ζωγραφισμένα τους πάνω ρολόγια, και από κάτω γράφουν όσα πρέπει να κάνεις. ή όσα δεν έκανες. ή όσα έκανες και δεν έπρεπε να έχεις κάνει. Αριθμημένα, το ένα κάτω από το άλλο, με σειρά προτεραιότητας, σου φωνάζουν να ξυπνήσεις, και αν δεν ήσουν αρκετά τυχερός ώστε να τα χεις σμπρώξει καταλάθος κάτω από το κρεβάτι, σε σέρνουν ξανά κάτω από το σεντόνι , να προσπαθείς να ξανακοιμηθείς μέχρι να έρθει η τρίτη. 

Υπόσχομαι κάθε κυριακή βράδυ πως θα αλλάξω από δευτέρα. Κάθε δευτέρα πρωί, αναρωτιέμαι γιατί με κορόιδευα το προηγούμενο βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: